Fri frakt

Tullfritt

Snabb Frakt

Trustscore: 4.7/5

Watermelon Splash recension

NAU Watermelon Splash recension av Felix

Felix är vår e-handelspraktikant på Gamerbulk, som under de kommande veckorna kommer att granska, lyfta fram och i stort sett säga vad han vill säga om ett valt ämne eller produkt. Allt i hans egna ord. Lär känna honom mer genom dessa veckovisa blogginlägg, samt kanske fånga några skratt. Kanske hittar du till och med ett intresse för några av produkterna han kommer att prata om? – Gamerbulk

OM MIG

Mitt namn är Felix. Jag är 24 år gammal, gör för närvarande min praktik på Gamerbulk som en blivande e-handelschef! Jag hittade min plats på Gamerbulk genom en blandning av två saker – min kärlek till spel och min kärlek till koffein (som kan eller kan vara på väg mot ett beroende vid det här laget). Två saker som hela idén med Gamerbulk byggdes kring. Så när det kom till att välja en praktikplats var mitt val verkligen inte så svårt. Och nu får jag ha en egen blogg, gjord för mina ord och åsikter. Ganska nice om du frågar mig 😉

INTRODUKTION – WATERMELON SPLASH​

Hej hej! Hoppas du har en bra dag, för det är dags för en ny recension från din favorit, Felix.

I den här recensionen ska jag prata om NAU Snse, speciellt deras populära smak Watermelon Splash. NAU och deras Snse-serie är ganska unika på marknaden, eftersom de innehåller exakt NOLL koffein. Inget. Alls. Inte ens lite. Så det är inte en energidryck, som jag brukar recensera här, nej. NAU lägger alla sina ansträngningar på att göra den optimala FOCUS-drycken, med massor av ingredienser för att hålla dig pigg, redo och, du gissade rätt, fokuserad.

Denna smak innehåller inte heller något socker, vilket inte kommer som någon överraskning just nu. HÄSLOSAMT ÄR KUNG!

SMAK – WATERMELON SPLASH

Låt oss få en sak klar: Jag**ing. Älskar. Vattenmelon. Åtminstone som smak. Den riktiga frukten är ganska besvärlig att äta ibland, så jag äter den inte så ofta. Men jag älskar ändå smaken av det, så den här smaken var ganska bra för mig. Inga klagomål här! Den smakade vattenmelongodis.

Nu var min första rädsla att det hela skulle vara kritigt i konsistens och smak, men det var helt slätt, vilket förvånade mig. Många stora märkesdrycker blir ofta kritiga när man kommer till den nedre delen av drinken, men NAU Snse? Inte ens en gång. Konsistensen, för mig, var som att dricka vatten. Magiskt! Helt klart en av de bättre konsistenserna som finns.

ERFARENHET

Låt oss nu ta upp den stora a*s-elefanten i rummet: Detta speltillskott innehåller absolut inget koffein alls.

Det här var lite annorlunda för mig. Om du har läst avsnittet “Om mig” vet du att jag har ett lätt koffeinberoende, precis som många andra. Det är något jag vet att jag borde försöka dra ner på, men det är inte alltid lätt, eftersom jag känner att jag åtminstone behöver någon sorts ersättning för det, särskilt när jag spelar. Det var här NAU Snse kommer in.

Visst, man kunde bara vara vuxen och bara börja dricka mer vatten (pfft), men förra gången jag kollade gav vattnet mig inte knivskarpt fokus och en reaktionshastighet som skulle ge de flesta äldre whiplash, som NAU Snse!

SAMMANFATTNING AV WATERMELON SPLASH RECENSION

NAU Snse är ett bra speltillskott för dig som vill dra ner på koffein, eller de spelare som så länge har lämnats utanför speltillskott på grund av sin känslighet för koffein. För er är NAU här för att ge er ett varmt välkomnande till en värld av spelförbättrande drinkar!

NAU Snse ger dig ett obeskrivligt fokus. Så pass att även jag, som många skulle påstå att jag har ett odiagnostiserat fall av ADHD, kan sätta mig ner i min stol och fokusera på en enda uppgift i ett par timmar. Som att skriva den här recensionen till exempel.

Den här drycken är en av få som jagfaktiskt skulle säga skulle vara ganska hälsosamt för dig i det långa loppet – vilket är ovanligt för det mesta. Ingredienserna är för det mesta helt naturliga och har sedan länge visat sig ge de där kognitiva stärkande effekterna som Snse påstår sig ge. Så det är inte bara en jävla massa skit – den här drinken känns faktiskt hälso-sam

Tror du inte mig? Testa bara själv 😉

Tack för du läste!

/Felix, praktikanten